Störung Green TV
Incident Report for Green
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Dec 18, 2023 - 10:26 CET
Monitoring
Der Fehler wurde behoben. Nach einem Nestart der TV Box sollte das Vorspulen im Replay-Modus sowie bei Aufnahmen wieder möglich sein.

-----------------------------------------------------------

The issue has been resolved. After restarting the TV box, fast-forwarding in replay mode and with recordings should be possible again.

-----------------------------------------------------------

Le problème a été résolu. Après le redémarrage de la box TV, il devrait être à nouveau possible d'avancer rapidement en mode de Replay ainsi que lors des enregistrements.
Posted Nov 21, 2023 - 15:05 CET
Update
Für die Fehlerbehebung wurde ein Update erstellt, welches heute installiert wird.

Datum: 21.11.2023 10:30 - 11:30 Uhr
Service: Green TV

Während dem Update sind keine Auswirkungen für den TV Service beim Kunden zu erwarten. Nach dem Update sollte das Vorspulen im Replay Modus sowie bei den Aufnahmen wieder möglich sein.

------------------------------------------------------------------------------------------------

For problem resolution, an update has been created, which will be installed today.

Date: 21.11.2023 10:30 - 11:30 AM
Service: Green TV

No impact on the customer's TV service is expected during the update. After the update, fast-forwarding in replay mode and with recordings should be possible again.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Une mise à jour a été créée pour la résolution des problèmes, qui sera installée aujourd'hui.

Date: 21.11.2023 de 10h30 à 11h30
Service: Green TV

Aucun impact sur le service TV du client n'est prévu pendant la mise à jour. Après la mise à jour, il devrait être à nouveau possible d'avancer rapidement en mode de replay ainsi que lors des enregistrements.
Posted Nov 21, 2023 - 08:12 CET
Identified
Leider wurde festgestellt, dass teilweise noch Fehler bestehen. Wir arbeiten mit Hochdruck an der Lösung des Problems

Unfortunately, it has been observed that some errors still persist. We are working diligently to resolve the issue.

Malheureusement, il a été constaté que des erreurs persistent toujours partiellement. Nous travaillons intensément à résoudre le problème.
Posted Nov 15, 2023 - 16:19 CET
Monitoring
Die Störung wurde behoben. Sollte der Fehler weiterhin bestehen, muss ein Neustart der TV Box ausgeführt werden.

The issue has been successfully resolved. Should the problem persist, we recommend initiating a restart of the TV box.

Le problème a été résolu. Si l'erreur persiste, un redémarrage du boîtier TV doit être effectué.
Posted Nov 15, 2023 - 11:51 CET
Identified
Der Fehlergrund konnte identifiziert werden und die Behebung ist für heute geplant.
Posted Nov 15, 2023 - 11:20 CET
Investigating
In einzelnen Fällen kann beim Green TV Service zurzeit bei den Aufnahmen sowie im Replay nicht vorgespult werden. Unser Lieferant arbeitet mit Hochdruck an der Lösung des Problems. Vielen Dank für Ihr Verständnis.

In certain cases, the Green TV service currently does not allow fast-forwarding during recordings and replays. Our supplier is working diligently to resolve this issue. Thank you for your understanding.

Dans certains cas, avec le service Green TV, il n'est actuellement pas possible d'avancer rapidement pendant les enregistrements et en replay. Notre fournisseur travaille avec diligence pour résoudre le problème. Merci de votre compréhension.
Posted Nov 13, 2023 - 11:03 CET
This incident affected: Connectivity Services (greenTV Services).